måndag 27 februari 2012

Helgen!!

Ja helgen den blev hård:)
Började i fredags med massa mys hemma,C kände sig lite krasslig så vi dega bara i soffan med thai mat o godis:)

Lördagen spenderades med shopping,mys med pappa,hans tjej o barnen i haga,mysig fika o många fina söta butiker:)
Vidare till barnens farmor o farfar för att lämna de små,Emil han stannade me morfar:)
Hem äta duscha o försöka bli schnyggg,hann ända till föningen av håret innan telefonen ringde o det va bara o slänga sig i bilen o in till mölndal o Milian! Han var inte riktigt nöjd med livet behövde lite mamma boost,så efter en o en halv timma så begav ja mig hem igen:) sminket åkte på o fest blåsan åkte på,vidare in i en taxi o hem till S o massa fina tjejer!
Kvällen blev blöt mycket blöt,shit två glas vin så va jag förstörd :D

Sen åkte vi in till gbg,o jag förstod nu varför jag aldrig går ut där inne,går ju faaan inte o röra sig o svin dyrt är de med,tacka vet jag kba;))

Klockan blev halv fyra innan jag fick lägga huvudet på kudden o hur lätt va det sen o sova då,när det inte fanns ett enda barn hemma!?!
När vi väl somnat sov vi till tolv,till tolv o utan att vakna,hallå hur längesen va inte det då,jag föddes på nytt;))

Söndagen spenderades med att tvätta o rensa ur kök och badrum för det kom en firma idag o skall måla o tapetsera,spännande o skönt att förnya lite:)
Bilder kommer imon när det är klart!!

Sov nu gottit
<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar